dag 13 en 14 - Reisverslag uit Brugnato, Italië van Guido en Suzanne Water / Quijs - WaarBenJij.nu dag 13 en 14 - Reisverslag uit Brugnato, Italië van Guido en Suzanne Water / Quijs - WaarBenJij.nu

dag 13 en 14

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido en Suzanne

19 Mei 2012 | Italië, Brugnato

We hebben ons vanuit rome via verschillende plaatsen naar brugnato verplaats. Waar we 2 nachten verbleven.

We hebben hier 1 dag de chinque terre bezocht. 5 dorpen die in de bergen aan de kust zijn gebouwd. Dit is zo afgelegen dat je er met de auto amper kon komen. We hebben onze auto in de haven van het eerste dorp geparkeerd en zijn toen met de boot eerst alle dorpen af gegaan. We hadden echt fantadtisch uitzicht en het ene dorp nog moouet dan de andere.

Bij het laatste dorp zijn we uitgestapt en zijn we naar het volgende dorp gelopen wat een prachtige wandeling was. Hierna hebben we met de trein die langs de kust loopt alle andete dorpen bezocht. Vooral de gekleurde huisjes maken het prachtig.

Savonds hebben wr bij de beste pizzaria ooit gegeten waar het ook echt gezellig druk werd en een echte italiaanse sfeer hing.

Morgen zit onze 2 weken italie er weer op. Gelukkig hebben een week zuid frankrijk voor de boeg!