dag 10 - Reisverslag uit Rome, Italië van Guido en Suzanne Water / Quijs - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Rome, Italië van Guido en Suzanne Water / Quijs - WaarBenJij.nu

dag 10

Door: guido

Blijf op de hoogte en volg Guido en Suzanne

14 Mei 2012 | Italië, Rome

Vandaag zijn we begonnen met een verhuizing. De tent op deze camping lag op een mega druk punt waar de hele dag autos en mensen langs reden waardoor slapen bijna uitgesloteb was. Dit in combinatie met een smerige tent en erg smerige douches en wc's hebben ons doen vesluiten om wat bij te betalen en een stacaravan voor de vgende 3 nachten te nemen. Nu hebben we een lekker relaxed plekje en al het sanitair in ons eigen huisje.

Na de verhuizong zijn we met openbaar vervoer rome in gegaan. Goede te doen en erg giedkoop. We zijn begonnen met het coloseum en daarbij liggende ruines. Allemaal erg indrukwekkebd. Daarna zijn we wat door rome gelopen en hebben we diverse dingen geIen zials de trevie fontijn en de spaanse trappen.

Al met al een leuk dagje. Morgen vaticaan.

Het kleurtje valt nog mee maar we hebben ook nog 2 weke .

• 15 Mei 2012 - 17:56

Tikkertje:

aha davinci
    spannende film daar?
    zijn jullie de hoofdrolspelers.
    foto's zien er goed uit.
    tikgroetjes van tikkertje